header

Blog ini akan menampilkan kisah-kisah taubat yang diterima dari pembaca-pembaca melalui email, pengalaman penulis, dan lain-lain. Apa yang diceritakan adalah benar, cuma nama dan tempat dirahasiakan. Jika pembaca lain memiliki kisah-kisah taubat yang menarik, bisa dibagi bersama dengan pembaca lain untuk dijadikan panduan hidup. coretan-coretan ini dapat dikirim ke email najwainsyirah@gmail.com.

Followers

Wednesday, December 8, 2010

Tubuh Melekat Ketika Ibu dan Anak sedang Berzina




Kes persetubuhan ibu dan anak yang tak boleh dipisahkan telah menjadi buah mulut masyarakat Gorontalo. Kini, ibu dan anak itu telah meninggal dunia. Bilakah keduanya meninggal duniah masih menjadi pertanyaan.

Menurut maklumat dari Gorontalo Post, ibu yang berusia 30-an tahun dan anak yang berusia 15 tahun tersebut meninggal beberapa jam selepas berada di bilik pembedahan salah sebuah hospital di Gorontalo.

Ada desas desus yang mengatakan keduanya masih sempat bertahan beberapa hari sebelum meninggal dunia. Setelah menyelidik di Gorontalo Post, didapati ibu dan anak tersebut meninggal setelah pasukan perubatan berusaha melakukan pembedahan untuk memisahkan keduanya.

Pembedahan itu terpaksa dilakukan kerana keadaan kedua-duanya amat kritika.Doktor tiada jalan lain untuk memisahkan keduanya selain melakukan pembedahan.

Setelah melakukan pembedahan, keduanya meninggal dunia. Mayat kedua beranak itu dituntut keluar secara tertutup.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

  1. salam,

    Sangat menyedihkan sumbang mahram ini...minginsafkan sesama kita... jazakalllah khairan.

    ReplyDelete
  2. mmg la...kat dunia lagi, tuhan dah balas...macam mana lagi kat akhirat.minta dijauhkan....

    ReplyDelete
  3. Tak faham dengan sikap manusia :"(

    ReplyDelete
  4. tu la....bila hafsu menjadi raja, tak kenal halal haram... semua dibelasahnya....

    ReplyDelete
  5. hurmmm....
    bila kejadian2 mcm ni dh mula terjadi maka nya tunggu aje la alamat2 besar kdatangan hari kiamat...

    ReplyDelete
  6. saya menonton satu video tadi di utube, berkenaan ibu dan anak berzina. astagfirullahalazim. semoga kita semua dijauhkan dari perkara keji seperti itu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails