header

Blog ini akan menampilkan kisah-kisah taubat yang diterima dari pembaca-pembaca melalui email, pengalaman penulis, dan lain-lain. Apa yang diceritakan adalah benar, cuma nama dan tempat dirahasiakan. Jika pembaca lain memiliki kisah-kisah taubat yang menarik, bisa dibagi bersama dengan pembaca lain untuk dijadikan panduan hidup.

Wednesday, June 11, 2014

Aku Kembali...

Aku Kembali Setelah beberapa tahun aku tidak menjenguk blog ini, Hari ini aku kembali. Aku seakan merajuk bila perompak itu masuk ke rumah ku lalu merampas laptop yang aku anggap nadi hidupku.... Alhamdulillah... Masih bernafas, terima kasih Ya Allah... memberi keizinan lagi untuk aku berdakwah lewat tinta ini... Terima kasih juga kepada pengunjung yang tak putus-putus kunjung ke blog yang tak berpenghuni ini.... Ikhlasku.. Freeda jiwaLara..

No comments:

Post a Comment

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails